Upadłość konsumencka  

 

Termin: Zapytaj o najbliższy termin

Miejsce:  Warszawa

Cena:1500 zł  brutto

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • specjalistów pracujących w biurach księgowych, urzędach skarbowych, bankach i instytucjach finansowych, 
  • osób zagrożonych upadłością konsumencką
  • wierzycieli
  • wszystkich zainteresowanych tematyką upadłości konsumenckiej

W skład ceny wydarzenia wchodzą:

  • udział w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe
  • przerwy kawowe
  • obiad 1 dnia

Cena nie zawiera:

  • kosztów dojazdu
  • kosztów noclegu
 

Szkolenie ma na celu dokładne omówienie zasad obowiązujących w postępowaniu upadłości konsumenckiej. Wyjaśnimy czym jest upadłość konsumencka, co musi zrobić dłużnik, aby Sąd ogłosił mu upadłość, oraz co zyska dzięki upadłości. Pokażemy różnice pomiędzy postępowaniem egzekucyjnym a postępowaniem upadłościowym. Wskażemy jakie obowiązki ma upadły, jakie ma syndyk oraz jakie ma sędzia komisarz.

W drugiej części szkolenia sporządzimy wspólnie wniosek o ogłoszenie upadłości – będziemy pracować na konkretnych przypadkach uczestników szkolenia. Dzięki temu po szkoleniu wyjdziecie z gotowym wnioskiem ( pozostaną do uzupełnienia  informacje i dokumenty, których nie przywieziecie na szkolenie ).

Ostatnia część będzie poświęcona właściwemu postępowaniu upadłości konsumenckiej. Pokażemy uczestnikom, w jaki sposób kontrolować przebieg postępowania, sprawdzać, czy wszystkie obligatoryjne czynności wykonywane są terminowo. Powiemy, kiedy i jakie dokumenty powinny być złożone. Gdzie szukać informacji .  

W związku z tym, iż dla każdego upadłego jego postępowanie trwa zdecydowanie zbyt długo – pokażemy w jaki sposób oraz w jakim czasie można reagować, aby przyspieszyć obligatoryjne czynności w postępowaniu.

Na naszym szkoleniu dostaniecie 100% praktycznej wiedzy, której nigdzie indziej nie wyczytacie.  Do tego gotowy wniosek o ogłoszenie upadłości konsumenckiej. 

Kolejną wartością dodaną naszego szkolenia jest 30 min  konsultacji  po szkoleniu – telefonicznie, bądź osobiście w jednej z naszych kancelarii – do wykorzystania na każdym etapie postępowania. 

    Upadłość konsumencka

    1. Co to jest, kto może ubiegać się o ogłoszenie upadłości konsumenckiej, co można zyskać dzięki upadłości
    2. Czym różni się upadłość konsumencka od postępowania egzekucyjnego – syndyk kontra komornik
    3. Kiedy Sąd nie ogłosi mi upadłości konsumenckiej ? Omówienie przesłanek pozytywnych i  negatywnych
    4. Rozprawa w przedmiocie ogłoszenia upadłości konsumenckiej 
    5. Obowiązki upadłego, syndyka i sędziego komisarza
    6. Uprawnienia wierzycieli    co mogą, a czego nie mogą wierzyciele 

    Jak sporządzić dobry wniosek o ogłoszenie upadłości?  Warsztat praktyczny

    1. Wymogi formalne wniosku

    2. Spis majątku

    3. Spis wierzycieli

    4. Uzasadnienie, które przekona Sąd – aby ogłosił nam upadłość konsumencką 

    5. Oświadczenia

    Przebieg właściwego postępowania upadłościowego

    1. Etapy i terminy w postępowaniu upadłościowym –  biorę czynny udział w postępowaniu  i  trzymam  „rękę na  pulsie” 
    • Spis inwentarza
    • Lista wierzytelności
    • Likwidacja składników masy upadłości
    • Plan podziału – odrębny i ostateczny
    1. Środki na najem – wydzielenie kwoty na zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych – czym kieruje się sędzia komisarz wydzielając kwotę
    2. Umorzenie zobowiązań, czy ustalenie planu spłaty – ostatnia rozprawa  – jak się do niej przygotować

     

    Obowiązki Upadłego po prawomocnym zakończeniu postępowania.

    1. Sprawozdawczość  – rozliczenie planu spłaty

      DZIEŃ 1

      10.00- 11.30 Panel 1

      11.30-11.45 Przerwa kawowa

      11.45- 13.15 Panel 2

      13.15 – 14.15 Przerwa obiadowa

      14.15 – 15.45 Panel 3

      15.45 – 16.00 Przerwa kawowa

      16.00- 17.30 Panel 4

       

      DZIEŃ 2

      9.00 – 10.30 Panel 1

      10.30- 10.45 Przerwa kawowa

      10.45 – 12.45 Panel 2

      12.45 – 13.00 Przerwa kawowa

      13.00- 14.30 Panel Q&A. Zakończenie

      Zapisz się na szkolenie już dziś!

      Wyślij zgłoszenie

      UPADŁOŚĆ KONSUMENCKA

      +48 792 591 365

      kancelaria@nowackagornicki.pl

      RESTRUKTURYZACJA

      +48 501 068 489

      gornicki@nowackagornicki.pl

      SPOTKAJ SIĘ Z NAMI

      ul. Jana Pawła II 49 D

      62-510 Konin